جدیدترین مطالب روز شامل: اخبار-دیدنی ها-دانلود-کلیپ-و...

www.taknaz.ir - عکس متحرک و جالب از مانکن ها

بوسه ام را می گذارم پشت در / قهرکردی , قهرکردم , سر به سر

تو بیا , در را تماما باز کن / هر چه میخواهی برایم ناز کن

من غرورم را شکستم , داشتی ؟ / آمدم , حالا تو با من آشتی ؟

.

.

چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نا زنین / جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین

حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین . . .

بقیه در ادامه مطلب

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ

ادامه مطلب...
ارسال توسط iman

 

فروردین: اگرچه خویشتن داری جزو خصوصیات همیشگی و ذاتی شما نیست! ولی تازگیها با ورود سیاره بخت شما یعنی بهرام به برج محافظه کار جدی، شما با آرامش و به خوبی کار خود را انجام می‌دهید. اما حالا بهرام دمدمی مزاج وارد برج دلو خود مختار می‌شود و همه چیز عوض می‌شود، پس شما هم به جای اینکه در فکر عمل کردن به وظایفتان باشید از غرایزتان پیروی می‌کنید. ممکن است در این روزها رفتارهای بی ثباتی داشته باشید، ولی بهتان پیشنهاد می‌کنیم انرژی تان را برای روزهایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.


اردیبهشت: حالا که بهرام مدعی در دهمین خانه تان یعنی خانه شغلی قرار دارد، کارهای خیلی مهم و زیادی پیش رویتان دارید که باید انجام دهید. درحقیقت شما به قدری به سمت موفقیت کشیده می‌شوید که بخشهای دیگر زندگی تان را فراموش می‌کنید. به مسائل مالی بی توجهی نشان ندهید، در این صورت برای خود دردسر درست خواهید کرد. اگر مشکلی را قبل اینکه از کنترلتان خارج شود حل کنید کار خیلی عاقلانه‌ای کرده‌اید، چون از بی نظمی‌جلوگیری می‌کنید.


خرداد: شما معمولا بعد از هر شکستی سریع از جایتان بر می‌خیزید، و الان حتی انقدر احساس خوبی پیدا کرده اید که گویی همه چیز روبراه است! عجیب اینکه به خاطر وجود ماه در نشانه شما تحریک می‌شوید که سفره دل خود را باز کنید و دیگران نیز به جای اینکه مثبت اندیشی رو به رشد شما را متوجه بشوند، بیشتر حس و حال شما را می‌شناسند. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند؛ فقط بر روی اهداف بلند مدتان تمرکز کنید. اگر به خودتان استرس وارد نکنید، احتمال رسیدن به موفقیت وجود دارد.

فال روزانه ( 16 بهمن - 5 فوریه )

http://img.20mobile.ir/images/335_16057.jpg

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman

فال روزانه ( 12 بهمن - 1 فوریه ) 

http://img.20mobile.ir/images/335_16057.jpg

 

فروردین: موقعیت شغلی و حرفه‌ای شما مدتی به بن بست خورده است و بهتراست در این هفته بخشی از زمان‌تان را به بازنگری کردن استراتژی‌های جدیدتان اختصاص دهید. امروز ظاهرا این مشکلات قابل مدیریت هستند، بخصوص اگر که شما سهم خودتان را در این حوادث بیرونی شناخته باشید. شما از همین الان می‌توانید اولین مرحله کارتان را آغاز کنید.


اردیبهشت: اگرچه برنامه‌های بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می‌شوید، کم کم از دست این برنامه‌ها خلاص می‌شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته‌اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته‌اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.


خرداد: سیاره بخت شما یعنی بهرام در موقعیت و مکان خودش ثابت مانده است، اما الان زمان کم کردن فعالیت‌های معنوی و مذهبی نیست. برعکس، حوادث خیلی کند و آرام شده‌اند ولی شما توانایی این را دارید که خیلی سریع در مورد رابطه این اتفاقات با یکدیگر فکر کنید. با همه این احوال تضاد خیلی شدید که بین دنیای درونتان و دنیای بیرون وجود دارد ممکن است باعث فاصله افتادن بین شما و دوستان یا خانوده تان شود و شکافی که بین‌تان ایجاد می‌شود شما را مایوس می‌کند. ولی واکنش شدیدی نشان ندهید، فشار و کشمکش به طور کامل و خود بخود از بین می‌رود.


بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ

ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 12 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman

  فال روزانه ( 11 بهمن - 31 ژانویه ) 

http://img.20mobile.ir/images/335_16057.jpg

 

فروردین: ممكن است امروز پریشان تر و غمگین تر از همیشه باشید،‌ چرا كه ماه برای یكی دو روزی وارد نشان شما شده است؛ به هر حال،‌ هنوز هم شما این توانایی را دارید كه معامله‌ای را به صورت عالی به اتمام برسانید اما اگر احساسات تان را دخیل نكنید و اجازه ندهید كه دیگران شما را از كوره بدر ببرند. شما وقتی بسیار هیجان زده می‌شوید براحتی كنترل خود را از دست می‌دهید. اما این نباید باعث شود كه شما از كار دست بردارید، سعی كنید همچنان اهل عمل باشید،‌ حتی وقتی آدرنالین خون شما بالا رفت!!

 

اردیبهشت: امروز می‌توانید از شر غم و غصه‌ای كه شما را مشغول به خود كرده بود، خلاص شوید، مخصوصا اگر بتوانید رنجش و یا ناراحتی كه در زیر خاكستر خود را پنهان كرده است را برطرف كنید.اما هنوز شما ممكن است درباره احساسات خود نگران باشید،‌ به خاطر اینكه نمی‌توانید همه آنها در گفتگوی خود با اطرافیان تان بازگو كنید. به جای اینكه نگران این باشید كه كدام نیازهایتان را باید بازگو كنید،‌ قبول كنید كه هر چیزی كه شما باید ابراز كنید زمانی نتیجه خواهد داد كه فرصت آن پیش بیاید. شما بیش از آن كه فكرش را بكنید وقت دارید.

 

خرداد: امروز هیجان و شادی شما مسری است،‌ اما اگر دوستان و یا همكاران تان شما را حمایت نكنند همه شادی‌های دنیا هم نمی‌توانند كارها و مسئولیت‌های را كه دارید انجام دهند. یك ایده بزرگ و عالی ممكن است آنقدر خوب به نظر برسد كه شما بدون اراده آن كار را انجام دهید. فقط برای این عجله می‌كنید كه آن را آنقدرمحكم و استوار كنید كه نیازی به دوباره كاری و هدردادن وقت برای دوباره انجام دادن آن نباشد. آرام باشید تا تلاش‌هایتان بتواند نتیجه ثابت و پایداری داشته باشد.

 ادامه مطلب...

 

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ

ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman

 

  فال روزانه ( 10 بهمن - 30 ژانویه ) 

http://img.20mobile.ir/images/335_16057.jpg

 

فروردین: امروز احتمالا تصورات و خیالات شما بیشتر خواهد شد چرا كه ماه دوازدهمین خانه از تصورات شما را بازدید می‌كند. اما مسئولیت‌هایی كه دارید احتمالا در آخر پیروز می‌شوند و شما را به واقعیت می‌كشند. همان قدر كه شما دوست دارید به خیال پردازی‌های خود ادامه دهید، این قدر هم سخت نیست كه به وظایفی برگردید كه به شما مربوط می‌شوند. انرژی خود را برای شكایت كردن هدر ندهید كه چقدر كار دارید، فقط كارتان را شروع كنید. بعدها احساس آرامش خواهید كرد و عذاب وجدان نخواهید داشت.

 

اردیبهشت: امروز ناگهان در یك لحظه شما از آینده‌ای كه همیشه از شما دوری می‌كرد باخبر می‌شوید و به شما می‌گوید كه آن كلید راهنمایی كه شما همیشه بدنبالش می‌گشتید و پیدایش نمی‌كردید، ناگهان پیدا می‌شود و به نظر می‌رسد كه همیشه همان جا بوده است. دیدگاه جدید شما احتمالا با تغییرات همگام می‌شوند، پس آماده باشید برای ترقی یك موقعیت دلسرد كننده را مدیریت كنید و آن را به جلو پیش بروید. وقتی كه ببینید در راهی كه قدم برداشته بودید در حال پیشرفت هستید احساس بهتری خواهید داشت.

 

خرداد: ممكن است مستقل بودن در محل كار با محدود كردن تعلقات خانوادگی كنار هم قرار بگیرند، و شما را در میان راه تنها بگذارند. معمولا، شما می‌خواهید كه مراقب موقعیت شخصی خود باشید، و امروز رهبری كردن برای شما بسیارهیجان انگیزمی‌شود. به یاد داشته باشید كه آزادی تازه بدست آمده شما به معنی سودمندی بیشتر برای شما نیست، مگر اینكه شما آرامش را در خانه تان برقرار كنید. پس عجله نكنید، به خاطر اینكه چمن ها در جای دیگری سبزتر خواهد شد و این به این معنی است كه در جای دیگری كه انتظارش را نداشتید سود خواهید برد.

                                             ادامه مطلب....

بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ

ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman

  فال روزانه ( 9 بهمن - 29 ژانویه ) 

 

http://img.20mobile.ir/images/335_16057.jpg

فروردین: مدتی است که انرژی‌تان جریان دارد و حالا شما می‌خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیتهایتان کمکتان می‌کند، اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید. تنها بودن در میان برنامه‌های خیلی شلوغ تان از آنچه تصور می‌کنید بدتر است. حتی اگر فکر می‌کنید زمان برای تمام کارهایتان ندارید، شما باید بتوانید با برنامه ریزی اندکی از پس کارهایتان بربیایید.
 

اردیبهشت:
بودن بین بقیه چیزی است که امروز بهش نیاز دارید. حتی اگر ظرفیت این را داشته باشید که تنهایی کار کنید، بودن در میان یک گروه می‌تواند به حس امنیت و آرامش شما بیفزاید. شما در این فکر هستید که آیا نظراتتان را با افراد هم فکر در میان بگذارید و یا اینکه همکارانتان را در اهداف مشترک سهیم کنید یا نه؟! ملحق شدن به تلاشهای گروهی امری ستودنی و قابل احترام است، اما مسیر پیشرفت خود را از دست ندهید.
 

خرداد:
شما شاید زیاد در مورد خط سیر جدید خود در محل کار مطمئن نباشید، اما اجازه ندهید این شک جلوی نشان دادن نگرش‌های مثبتتان و انجام دادن بهترین کارهایتان را بگیرد. حالا احساس شما نسبت به شخصيتتان ممکن است به خاطر مسئولیتهای هیجان انگیزی که دور و برتان هست تیره و تار شود. مشكلی که در حال تبدیل شدن از خیال به واقعیت است به آن راحتی که شما فکر می‌کنید باید باشد نیست. زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ راه شما به وقت خودش هموار می‌شود تا بتوانید به مقصد معین خود برسید.
 
ادامه مطلب...
بازکردن در با تلفن کیبرد ژله ای USB لپ تاپ

ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 9 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

width:330; height:200; background-color:#FAFBE1; border:#F93 solid 1px; font-size:8pt; font-family:Tahoma,sans-serif; margin:4px; padding:3; text-align:right; overflow:auto;